Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Dlays Kometik Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.
Dlays Kozmetik' te hayatı kolaylaştırmaya inanıyor ve %100 müşteri memnuniyeti için çalışıyoruz.
Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi rahat ve güvende hissedebilmeniz için önemli soruları aşağıda sizin için sıraladık.
Farklı sorularınız olursa iletişim formumuzdan ve tüm iletişim kanallarımızdan bize her zaman ulaşabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri ekibimiz, ekranın sağ alt kısmındaki : Canlı Sohbet hizmetimiz aracılığıyla tüm sorularınızı yanıtlamaya hazır.
Canlı Sohbet saatleri: 09:00 - 18:00
*Ekip üyelerinin müsaitlik durumuna göre size en kısa sürede yanıt verilecektir.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Sıkça Sorulan Sorular - SSS
  • Ürünleriniz orjinal mi ?

    dlays.com.tr ; Dilay Kozmetik Ürünleri Pazarlama Sanayi Limited Şirketine bağlı tescilli markası ve Resmi satış sitesidir. Dlays, Dlays.com.tr üzerinden satışa sunulan tüm markaların yetkili satış noktası olarak, bünyemizde paralel , imitasyon ( taklit ), sahte vb. ürün bulunmamaktadır. Dlays.com.tr Alıveriş Sitesinde Satışı ve tanıtımı yapılan ürünlerin tamamı Türkiye resmi distribütör ürünü olup, bandrollü, etiketi üzerinde ve orjinal ambalajları ile satışa sunulmaktadır. Hızlı satış sirkülasyonu ve marka uzmanlarının kesintisiz aktif takibi neticesiyle, son kullanım tarihi yaklaşmış veya geçmiş ürünleri stoklarımızda bulundurmamaktayız. Tüm ürünlerimiz Resmi Distribütörlerimizin de ayrıca sürekli takibindedir.

    Alışverişlerinizi Dlays.com.tr güvencesiyle keyifle yapabilirsiniz. İsterseniz mağazamızda, isterseniz bir telefon yada mail yoluyla eğitimli uzmanlarımızdan bilgi alabilir, siparişlerinizi oluşturabilirsiniz.

  • Ürünlerin tamamı stoklarınızda mıdır ?

    Ürünlerimizin tamamı mağaza ve depomuzdaki stoklarımızda mevcut olup, aynı gün kargo ile gönderim yapmaktayız. Stoklarımızda olmayan ürünlerimiz için Haber Ver butonuna tıklayıp mail adresinizi yazmanız durumunda stoklar yenilendiğinde otomatik olarak bildiriminiz tarafınıza ulaşacaktır.

  • Ödeme yöntemleriniz nelerdir ?

    Siparişlerinizin ödemesini havale, kredi kartı tek çekim, kapıda ödeme olarak nakit yada kredi kartıyla ödeme yapabilirsiniz.

  • Kozmetik ürünlerde taksit var mı ?

    Yönetmelik gereği kozmetik alışverişlerde taksit yapılamamaktadır.

  • Siparişim ne zaman ulaşır ?

    Siparişinizi oluşturduğunuz gün itibari ile ödemeniz onaylandıktan sonra, ilk iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo' ya verilir. Yalova ili merkez uzaklığına göre genel itibarıyla bir sonraki gün adresinize teslim edilir. Siparişinizin durumu değiştikçe sistemde kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme yapılacaktır. Ayrıca siparişinizi ve satınaldığınız ürünlerin durumunu sitemize giriş yaparak Sipariş Takip bölümünden de takip edebilirsiniz.Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

  • Kargo ücreti ne kadardır ? Ücretsiz kargo seçeneğinde limit var mı ?

    250 TL üzerindeki alışverişlerinizde HepsiJet ile gönderilerimizde kargo ücreti ödemezsiniz. Lütfen Kargo seçim aşamasında seçili kargo firmasına dikkat ediniz. Yurtiçi Kargo ve Kapıda Ödeme tercihleri ekstra ücrete tabidir. 250 TL altı alışverişlerinizde Yurtiçi kargo ücreti 20 TL'dir. 

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?

    Elbette isteğinize göre üye olmadan da alışverişinizi yapabilirsiniz. Ancak üyeliksiz siparişlerde siparişinizi ne yazık ki sistemlerimizden takip edemezsiniz, info@dlays.com.tr mail adresimizden kargo takip numaranızı talep edebilirsiniz. 

  • Üye girişi yapamıyorum ne yapmam gerekli ?

    Daha önce sitemize üye olduysanız, üye olurken kullandığınız kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapabilmeniz gerekmektedir. Şifrenizin belli periyotlar ile güncellenmesi gerekmemektedir. Daha önce üye olduğunuz mail adresini kullanarak tekrar üye olamazsınız. Üye olurken kullandığınız şifrenizi hatırlamıyorsanız Şifre Hatırlatma bölümünden şifrenizi tekrar öğrenebilirsiniz.

  • Siparişimin ödemesini " Kapıda Ödeme " sistemi ile yapabilir miyim ? Ekstra bir ücreti mevcut mu ?

    Kapıda ödeme seçeneğini kullanarak siparişlerinizin ödemesini kapıda nakit yada kredi kartı olarak yapabilir, 250 TL üzerinde alışverişilerinizde sadece 30 TL kapıda ödeme farkı ve kargo ücreti ile ürününüzü teslim alabilirsiniz. Sipariş ve Teslimat bilgileri için tıklayınız.

  • Almış olduğum ürünü iade etmek istiyorum ne yapmam gerekli ?

    Aldığınız ürünü 14 (on dört) gün içerisinde ambalajı bozulmamış şekilde faturanız ile birlikte iade edebilirsiniz. Bu süre içerisinde, ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez. (Ürünün tekrar satılabilir olma durumunu bozmadan neden belirterek iade edilmesi mümkündür). İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez. Detaylı bilgi için tıklayınız.

  • Almış olduğum ürünü iade ettiğimde kapıda ödeme bedeli iade edilir mi ?

    Yukarıda belirtilen iade koşullarını sağladığı taktirde ( satılabilir özelliği bozulmadığı durumlarda satın aldığınız ürünü 14 (on dört) gün içerisinde ambalajı bozulmamış şekilde faturanız ile birlikte iade edebilirsiniz. Kapıda ödeme bedeli iade edilmemektedir. Sadece satın almış olduğunuz ürün bedeli bankanıza bağlı olarak 3-5 gün içerisinde iade edilir. 

  • Yurtdışına gönderim yapıyor musunuz ?

    Ne yazık ki yurtdışına gönderimimiz mevcut değildir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.