Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Dlays Kometik Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.
Dlays Kozmetik' te hayatı kolaylaştırmaya inanıyor ve %100 müşteri memnuniyeti için çalışıyoruz.
Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi rahat ve güvende hissedebilmeniz için önemli soruları aşağıda sizin için sıraladık.
Farklı sorularınız olursa iletişim formumuzdan ve tüm iletişim kanallarımızdan bize her zaman ulaşabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri ekibimiz, ekranın sağ alt kısmındaki : Canlı Sohbet hizmetimiz aracılığıyla tüm sorularınızı yanıtlamaya hazır.
Canlı Sohbet saatleri: 09:00 - 18:00
*Ekip üyelerinin müsaitlik durumuna göre size en kısa sürede yanıt verilecektir.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Siparişim Ne Zaman Kargoya Verilir ?

Kredi kartıyla yapılan ödemelerde, ilgili bankanın onayı ve güvenlik birimimizin kontrolünü takip eden aynı gün(iş günleri ve saat 15:00'e kadar verilen siparişlerde) içerisinde, havale ile yapılan ödemelerde ise ödemenin hesabımıza geçmesini takip eden 1 iş günü içerisinde siparişiniz kargoya verilir.

Adrese teslim kargo hizmeti, seçilmiş olan kargo firmasının ulaşım dahilinde olan bölgelere yapılır. Kargo firmasının adrese teslim bölgesinde yer almayan bölgelere telefon ihbarlı, kargo ofisinden teslimat gerçekleşir. Herhangi bir sorunuz ya da sorununuz olduğunda lütfen iletişim adreslerimizden bizimle irtibata geçiniz.

2- Sipariş Verirken Üye Olmak Zorunlu mu?

Siparişinizi oluştururken üye olmak zorunda değilsiniz. Siparişinizin adresinize teslimi için iletmiş olduğunuz bilgiler sisteme kaydedilecektir. Sisteme üye olarak verilen siparişler size siparişinizi takip etme avantajı sağlamaktadır.

3- Hangi Kargo ile Çalışıyorsunuz?

Siparişlerimizin gönderimleri Yurtiçi Kargo ve HepsiJet ile yapılmaktadır. Sipariş oluşturma aşamanızda ücretsiz kargo seçeneği HepsiJet otomatik gelecektir, gönderimi yapılmasını istediğiniz kargo firmasını dilerseniz değiştirebilirsiniz.

4- Kargo ücreti ne kadardır ? Ücretsiz kargo seçeneğinde limit var mı ?

250 TL üzerindeki alışverişlerinizde HepsiJet ile gönderilerimizde kargo ücreti ödemezsiniz. 250 TL altı alışverişlerinizde kargo ücreti 30 TL'dir. Lütfen Kargo seçim aşamasında seçili kargo firmasına dikkat ediniz. Yurtiçi Kargo ve Kapıda Ödeme tercihleri ekstra ücrete tabidir.

5- Siparişimi İptal Edebilir miyim?

İptal talebi için Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabilirsiniz. Eğer siparişiniz kargoya verilmemiş ve hazırlık aşamasına geçmemişse siparişiniz talebiniz doğrultusunda gün içinde iptal edilecektir. Eğer siparişiniz bu süreçler içindeyse maalesef iptal talebiniz sistemsel olarak onaylanamayacaktır. İptal talebi onaylanan siparişlerde ücret iadeniz otomatik olarak 3-5 iş günü içinde kredi kartınıza/hesabınıza yansıyacaktır.

6- Yurtdışına Gönderim Yapılıyor mu?

Ne yazık ki yurtdışına gönderimimiz mevcut değildir.

7- Siparişlerimde Hediye Gönderiyor musunuz?

Dlays Online Alışveriş Sitemizde dönemsel olarak ilgili markalarımızın destekleriyle sepetinizde otomatik olarak yada sizin seçeceğiniz şakilde hediye kampanyaları görüyor olacaksınız, her ürünün sayfasında da ürüne ait kampanya duyurularını görebiliyor olacaksınız. 

Ayrıca Fırsatlar sayfamızdan da güncel kampanyalarımızı takip edebilir alışverişlerinizi bu doğrultuda organize edebilirsiniz. Hediyeler sistem tarafından otomatik olarak ürünlere tanımlanmaktadır. Siparişleriniz esnasında sepetinizin alt kısmında sunulan kampanyaları incelemeyi ve fırsatlardan yararlanmayı unutmayın. Hediye kampanyaları mevcut stok limitleri dahilinde sunulmaktadır.

8- Siparişimi Farklı Bir Adrese Gönderim Yapabilir miyim ?

Siparişlerinizi sitemizden siparişiniz esnasında istediğiniz adresi belirterek oluşturabilirsiniz. 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.